Wednesday, February 17, 2010

DS NAJIB : LAYAN APA ORANG GILA

Gara-gara Anwar Ibrahim, kononnya 50 Ahli Perliman Australia dan kini John Kerry - Pengerusi Jawatankuasa Hubungan Luar Senat Amerika Syarikat, pula bersuara untuk membela 'ketua Gay' Malaysia yang kini dibicara kerana meliwat Saiful Bukhori Azlan.

Siapa Anwar dikalangan mereka ini. Anwar bukan pemimpin negara ini, cuma sekadar Ahli Perliman biasa yang pernah meliwat dan dihukum penjara pada zaman Tun Mahathir dulu.

Dulu pun, gangguan sama berlaku kononnya atas satu konspirasi politik untuk menjatuhkan Anwar al-juburi (gelaran yang diberi oleh Mat Sabu) pada 1998 dulu. Di mana-maman ceramah Mat Sabu, itulah sebutannya kepada Anwar Ibrahim.

Ketika itu, Mat Sabu yang dikenal sebagai ayam laga Pas - tidak lekang mengutuk Anwar Ibrahim yang pernah menjadi sahabat baiknya. Niat Mat Sabut ketika itu adalah untuk mendedah perangai 'jahat' pemimpin Umno dan menarik pengaruh ramai untuk menyokong Pas.

Tetapi, kini Mat Sabu macam kena 'Tullah' gara-gara di bebas oleh kuasa politik dari isu khalwat dengan isteri orang di Bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu. Kerana 'suwey' Mat Sabu juga, Hotel Perdana sudah dijual oleh kerajaan negeri Kelantan kepada PUNB. Hotel Perdana kini diubahsuai secara 'pukal' hingga hilang langsung indentiti Mat Sabu itu.

Sebenarnya, pembelian Hotel Perdana oleh PUNB sebenarnya satu kerja sia-sia, sedangkan dengan jumlah dan nilai itu PUNB boleh beli sebidang tanah lain dan bina satu hotel yang lebih mewah lagi di Kota Bharu.

Yang membebaskan Mat Sabu adalah Nik Aziz, demi untuk menjaga maruah Pas ketika itu kerana terlalu hampir dengan pilihanraya. Sebab itu, Pas lebih banyak berpolitik dari membela ajaran Islam. Sebenarnya, gara-gara Mat Sabu, Pas hampir terlingkup - apa lagi jika Mat Sabu di dakwa dan dijatuhkan hukuman.

Budak-budak yang ditangkap di bawah pokok ru ketika sedang berbual dengan pasangan masing-masing di hukum berkhalawat, tetapi Mat Sabu yang ditangkap dalam bilik berdua-duaan bebas kononnya atas kesilapan teknikal. Inilah hebatnya perjuangan Islam Pas. Jika Hukum Hudud di laksanakan, lebih banyak lagi 'puak-puak dia - Pas' akan bebas jika buat kesalahan. Ini berdasarkan kes Mat Sabu saja.

Siapa MP Australia dan John Kerry untuk memberi kata dua kepada kerajaan Malaysia atas pembicaraan kes liwat Anwar. Di Malaysia, meliwat itu haram dan mereka yang ditangkap akan dihukum tidak kira mereka itu orang miskin, kaya, tokoh bangsawan atau tokoh politik tersohor.

Biasanya orang jahat akan membela rakan kejahatan mereka, tanpa mengira mereka itu bersalah. Amerika adalah negara 'pembunuh umat islam' di Iraq, Plestine dan Afganistan. Australia pula adalah pembantunya untuk menghancurkan Iraq.

Hari ini, Amerika dan Australia bergembira apabila sebuah negara Islam Iraq yang dijahanamkannya terus hidup dalam keadaan sengsara, jauh lebih dasyat dari zaman pemerintahan Sahdam Hussin dulu.

Amerika dan Australia adalah negara anti Islam. Hari ini pun, mereka tidak gemar apabila Malaysia yang diiktiraf sebuah negara Islam bangkit dengan baju dan membina Tamadun Islam sendiri.

Kepada mereka, semua negara Islam perlu menjadi 'Pak Turut' dan lembu yang dicucuk hidung. Semua negara islam perlu sembah mereka kerana menganggap mereka adalah 'Tuhan Dunia' seperti zaman Firaun dulu.

Waktu sudah berubah, negara merdeka hanya perlu menjadi sahabat untuk saling membantu waktu susah dan senang, bukan terus menjadi hamba dan diperhambakan. Jika tidak di mana lagi nilai kemerdekaaan sesebuah negara yang berpaksikan Perlemabgaan turus masing-masing.

Hak pemerintahan dan Perlembagaan serta Hukum Kanunnya wajib dihormati oleh rakyat dan negara luar sendiri. Bagaimana mereka rasa jika kita membantah setiap kepincangan yang mereka lakukan dalam hal-hal dalaman mereka.

Bukan Malaysia tidak membantah sebarang tindakan Amerika atau Australia, tetapi lebih menjurus kepada 'kegilaan' mereka untuk mencampuri urusan negara luar seperti kes Iraq, Afganistan atau lebih berpihak kepada Israel.

Hal-hal dalaman politik mereka, Malaysia tidak pernah ambil kesah kerana itu masalah rumahtangga mereka. Sama juga, jika Anwar ibrahim memukul Wan Azizah, itu rusan dalam rumah tangga mereka yang tidak perlu kerajaan ambil tahu, kecuali Wan Azizah membuat laporan polis. Itu sudah menjadi urusan kerajaan untuk disiasat dan di dakwa.

Begitu juga kes pembicaraan liwat Anwar yang sedang berlangsung. Saiful yang membuat dakwaan di liwat dan membuat laporan polis. Apabila menjadi kes polis, ia perlu disiasat. Jika ada kes, ia perlu di dakwa dan mahkamah adalah tempat terakhir untuk memutus kes itu benar atau tidak.

Itu prosedur biasa dalam Hukum Kanun negara. Saiful yang mendakwa Anwar, bukan kerajaan pimpinan DS Najib yang mendakwa Anwar. Ini adalah kes awam, bukan kerajaan Najib lawan Anwar.

Soalnya, kenapa 'orang luar' beria-ia membela Anwar. Siapa Anwar di mata mereka. Apakah, benar Anwar ini agen CIA yang mereka bentuk untuk menjahanamkan kekuatan Islam di rantau Asia Pasifik dan Timur Tengah.

kenapa pula Anwar begitu mendapat tempat di hati kalangan pemimpin Yahudi. Bukankah Yahudi yang mengawal segala perjalanan ekonomi dunia dan pengaruh politik dunia. Yahudi yang mencorak perjalanan politik Amerika hingga beria-ia memperkasa isreal yang tidak pernah menyumbang apa-apa kepada mereka.

Soalnya, kenapa Amerika mempertahanan Isreal membina senjata nuklear dan senjata beracun, ketika Iran dimusuhi sebegitu rupa. Kenapa Isreal tidak diambil tindakan untuk dikenakan sekatan poltik dan ekonomi ketika mereka tegar menyerang Plastine dan Lubonan untuk mencuba senjata beracun yang diperbaharui.

Anwar sebenarnya agen kepada CIA Amerika Syarikat. Anwar digunakan oleh mempengarusi golongan redikal di negara islam yang menjadi sahabat-sahabat mereka untuk terus menggangu gugat keamanan negara Islam. Sebab itu, Yayasan Yahudi berada di belakang Anwar.

Justeru itu, Kerajaan najib tidak peyah melayan segala tekanan dari Australia dan Amerika ini. Mereka ini sebenar sampah yang cuba untuk melindungi 'sampah Islam' yang cuba membakar api perkauman di Malaysia mutakhir ini.

Hari ini, cuma Amerika dan Australia yang bersuara. Esok akan lebih ramai lagi kucu-kuncu Anwar di luar negara akan membuat bantahan dan tekanan kepada kerajaan Najib. Anwar sebenarnya sedang meraih simpati rakyat, kononnya 'orang luar' begitu beria-ia membela bahawa dia tidak bersalah.

Cukuplah, Anwar menupu rakyat ketika zaman Mahathir lalu, tetapi rakyat tidak algi bersimpati untuk kali ini. Tidak ada orang bodoh untuk melakukan konspirasi dengan mengulangi kes liwat juga.

Dulu rakyat tidak boleh terima tuduhan Mahathir dengan isu liwat ini, tetapi hari ini Allah s.w.t berpihak kepada Mahathir bahawa 'liwat meliwat' ini adalah hobi songsang Anwar sebenarnya.

Tidak perlu nak tampil ke kedutaan Australia dan Amerika untuk hantar bantahan, atau buat penjelasan. Ambilah sikap buat tidak tahu dan tidak payah untuk melayan orang-orang bodoh ini.

Mereka itu sebenarnya bukan bercakap atas nama kerajaan masing-masing, tetpai hanya atas sifat kawan-kawan sembang kedai kopi. Mereka tidka mwakili negara. Jika mewakili negara, biarlah bantahan itu datang dari Presiden dan Perdana Menteri negara-masing, baru kerajaan Najib boleh memberi jawapan dan ulasan.

Sebenarnya, Presiden Amerika dan Perdana Menteri Australia tidak kenal pun Anwar Ibrahim. Anwar yang berwatak hipokrit ini cuma pandai bertempil. Presiden Turki pun tidak layan Anwar.

Cuma Anwar yang pandai bermuka-muka dan suka buat cerita, termasuk kononnya menjadi Penasihat ekonomi kepada kerajaan Turki. Begitu juga kononnya menjadi Penasihat ekonomi Selangor. Atas nasihat Anwar, Talam diselamatkan. Atas nasihat Anwar tanah Yayasan Basmi Kemiskinan Selangor di rampas. Kerana nasihat Anwar wang cukai tanah YBK Selangor hasil kerjasama yayasan Melaka di tolak.

Kerana Anwar yang membocor rahsia kepada Soros, ekonomi Malaysia merudum pada 1997. Kerana nasihat Anwar yang songsang IMF hampir membengkrapkan Malasyia, tetapi mujurnya Mahathir sedar taktik Anwar untuk menjahanam negara dan akhir mendesak Mahathir berundur secara tidak bermaruah kononya ekonomi negara runtuh akibat mahathir tidak pandai mengurus Malaysia.

Taktik licik Anwar untuk menjahanam ekonomi negara ketika itu tidak ubah cara Yahudi menghancur bangsa lain. Allah s.w.t lebih berkuasa untuk membuka mata Mahathir membuang Anwar demi untuk kekal melihat bumi Jawi ini kekal di bawah lindungan syiar Islam sejati.

No comments:

Post a Comment

Jangan Pandang Sebelah Mata