Tuesday, April 6, 2010

ANWAR SEBENARNYA PERISIK YAHUDI

Ketika heboh Anwar Ibrahim mendedah bahawa ada egen Isreal di pejabat Perdana Menteri dan Bukit Aman, sebenar ia bukan perkara baru kerana hakikat sebenar Anwar yang dipuja oleh manusia yang buta mata hati sebelum ini adalah ketua yang dilantik oleh Yahudi Amerika dan Isreal bagi Asia Pasifik.

Anwar adalah dalang sebenar yang mendedah segala rahsia negara ketika zaman Tun Mahathir. Mahathir ditekan oleh Yahudi dan rangkaian agen Mosad Isreal hingga ekonomi negara diserang sebegitu mudah oleh Soros.

Siapa sebenarnya yang membuka ruang sebegitu mudah soal kedudukan ekonomi negara hingga serangan 'spekulasi matawang' yang dibuat oleh Soros sehabat kepada Anwar membuat Malaysia hampir lumpuh.

Kenapa pula Mahathir yang menjadi 'pembela' negara dunia ketiga untuk bangkit melawan kuasa jahat dari Barat, begitu dibenci oleh rangkaian Yahudi dan Isreal berpengkalan di Amerika Syarikat dan Australia.

Tidak ada Menteri kebinet kecuali Anwar di era Mahathir yang meliki hubungan rapat dengan Yahudi di Amerika. Siapa yang memalukan Mahathir jika bukan sahabat Anwar - Al-Gore di rumah kita sendiri.

Anwar sudah terlalu lama mempunyai hubungan sulit di kuncu-kuncu Yahudi. Golongan 'penindas dunia Islam' ini bijak mengambil kesempatan dari 'kelemahan Anwar' yang suka dipuji, bangga diri dan gila kuasa.

Maka tidak hairan Anwar dijadikan 'topeng' untuk menghancurkan Iraq, Iran dan negera Islam di Asia Barat.

Mahathir menangis kerana cita-cita besar untuk negara maju untuk rakyat, tetapi Anwar ketawa bersama Yahudi untuk menghancurkan ekonomi Malaysia.

Sebenarnya, Anwar sudah berpakatdengan Yahudi sudah telalu lama untuk menjatuhkan Mahathir, tetapi Anwar tidak ada kemampuan untuk menongkah arus ketika itu.

Tetapi, jalan terbaik adalah 'melempar batu, sembunyi tangan' dari sikap hipokrit dengan 'lidahnya selalu bercabang' - membuat pakatan nekad dengan membuka `pintu kerahsian' pembedaharan negara untuk diserang dari belakang - satu kegemaran Anwar dalam dunia politik dan di kamar tidur.

Dengan melumpuhkan ekonomi negara hasil pakatan dengan Yahudi Soros dan rangkaiannya, Anwar akan mendesak Mahathir berhenti kerana gagal dalam mengurus sistem ekonomi negara.

Tetapi, Mahathir tidak bodoh. Kejatuhan nilai ringgit yang tiba-tiba diserang sebegitu pantas adalah kerana 'kelemahan Anwar' sebagai Menteri Kewangan.

Anwar adalah 'dalang' paling jahat dalam serangan matawang oleh Yahudi Soros. Mujurnya, Mahathir sering mendapat hidayah Allah s.w.t untuk melawan segala kepincangan dan kehancuran sekelip mata dari kehebatan ekonomi yang dibina sekian lama.

Bila matawang Malaysia di serang, Anwar orang yang beria-ia mahu mendapat pinjaman dari IMF. Sebenarnya, semua itu sudah dirancang oleh Anwar. Tetapi, kekuatan Mahathir sukar digugat oleh Anwar.

Hidayah Allah s.w.t yang sering membantu kebenaran, membuat Mahathir dengan sokongan padu pakar ekonomi dan rakyat berjaya memulih kehancuran 'misteri' keruntuhan ekonomi Malaysia, Indonesia dan Thailand. Soalnya, kenapa tempias itu tidak terkena Singapura.

Sebenarnya, Anwar merancang untuk tiga negara ini kerana Perdana Menteri Thailand, Taksin dan presiden Indonesia, Suharto ketika itu lebih rapat dengan Mahathir, bukan menjadi sekutu Anwar yang berkiblat ke Yahudi Amerika. Presiden Filipina yang bekas pelakon adalah sahabat akrab Anwar dari rangkaian Yahudi.

Anwar terlalu licik dalam setiap tindakannya. Di Malaysia, hebatnya bercakap soal agama, tetapi di Amerika menjadi pemuja Yahudi kerana ingin menjadi orang tersohor seantero dunia.

Anwar menjadi rangkaian Yahudi dan kristian untuk menggugat kebangkitan dunia Islam, tetapi di depan Anwar sering bercakap sebegitu hebat soal kebangkitan Islam, tetapi di depan Yahudi - negara Islam yang menentang Yahudi Isreal dan Amerika perlu dihapuskan.

Selepas Anwar jatuh dari jawatan Timbalan Perdana Menteri, siapa yang membiayai pergerakan Anwar dan Parti Keadilan Rakyat jika tidak sumber kewangan dari Yahudi yang berpengkalan di Amerika, Singapura dan Australia.

Anwar adalah 'kaki putar belit' yang sukar dicari ganti jika alam kubur sudah memanggilnya pergi dengan 'wajah kehitaman'. Gaya dan strategi politik Anwar adalah gaya politik Yahudi, begitu juga gaya hidup bersosial kerana baka yahudi yang mencipta main 'lubang belakang'.

Jadi tidak hairan jika Anwar menuduh ada agen Yahudi di Bukit Aman dan Pejabat Perdana Menteri, Dato' Seri Najib kerana 'Anwar' adalah pengasas kepada segala keruntuhan dan kerahsiaan negara boleh diketahui oleh musuh Islam - Yahudi.

Anwar juga menggunakan pengaruhnya untuk mendoktrin pengawai kanan kerajaan di setiap kementerian terutama di kewangan dan keselamatan, untuk menyeludup keluar setiap dokuman sulit.

Anwar menggunakan pengaruh wang untuk membayar segala 'perkara' yang menimpanya bagi menutup kesalahan. Wang akan membuat semua orang memberi maklumat palsu, termasuk dalam kes ujian DNA dan laporan perubatan.

3 comments:

  1. ye ke ekonomi malaysia down sbb soros?
    cuba cari balik statement dr tun dr mahathir psl isu ni k....
    sbb xnakla pembaca nanti tertipu plak...

    ReplyDelete
  2. memang ye,,kecuali yg buta sejarah je tak caya...ek eleh,,uhuk...

    ReplyDelete
  3. pena dgr nama SOROS time tu.....

    ReplyDelete

Jangan Pandang Sebelah Mata