Saturday, February 13, 2010

KENALI ANWAR: LARI SEBELUM HUKUMAN LIWAT DIPUTUSKAN

Sejak Anwar mengumun percaturan 'gila'nya untuk merampas kuasa kerajaan pusat pada 16 September, firasat saya sudah awal lagi terdetik bahawa itu cuma angan-angan Mat jenin Anwar, tetapi sebaliknya akan lebih ramai Ahli Perliman PKR akan keluar dari parti itu.

Ketika terlalu banyak polimik bahawa kerajaan Pakatan Rakyat Selangor akan runtuh, hati kecil saya sudah terarah ke Perak. Akhirnya, setiap satu menjadi kenyataan mutakhir ini.

Cuma saya tidak berani mengesahkan akan ada satu rusuhan akan berlaku di Pulau Pinang, jika keadaan provokasi kaum tidak dapt di redakan oleh DAP. Hakikatnya, DAP sengaja mengatur segala provokasi ini untuk tujuan menunding jari kepada Umno sebagai risis.

DAP yang sebenarnya menyalakan api perkauman kerana bara itu tidak pernah padam sejak pristiwa berdarah 13 Mei 1969. Peristiwa itu bagai api dalam sekam kepada DAP. Gaya dan cara politik DAP terus menyongsang arus dan sentiasa mengapi-api bahawa kaum lain di negara ini tidak mendapat tempat.

DAP pada hakikatnya terlalu membenci Umno yang menjadi pembela Melayu islam hingga berjaya di martabat sedemikian rupa selepas merdeka, sedangkan dulu Melayu sekadar umat termiskin yang terpinggir oleh arus pembangunan sosio ekonomi ketika dijajah Inggeris.

DAP tidak mahu melihat Melayu Islam lebih berjaya, berbading kaum lain. DAP mahu menjadikan Malaysia seperti Singapura yang boleh menjadikan Melayu Islam sebelumnya mejoriti di Pulau Temasik itu, kini menjadi menoriti bangsa yang sudah hilang hak sebagai 'tuan' di bumi sendiri.

DAP sudah lama mengidam Pulau Pinang untuk di tawan. Tetapi, kekuatan perpaduan Melayu dan hubungan kerjasama erat dengan kaum Cina dari Gerakan, MCA dan MIC membuat mereka menemui kegagalan.

Tetapi, pilihanraya ke-12 impian lama DAP berjaya selepas berjaya menggunakan teori lama, untuk menjatuhkan musuh perlu menggunakan 'musang berbulu ayam'. Ketika melayu dipecah belah oleh Anwar Ibrahim, sekali pun Pas sudah lama memecah belah Melayu Islam - tipu helah Anwar lebih berkesan memerangkap kecelaruah minda Melayu islam.

DAP menggunakan kesempatan ini untuk menghancurkan Melayu Islam dengan menggunakan Melayu yang tergila-gila kuasa. Sejarah lama dahulu kala berulang semula, apabila orang Cina yang menjadi 'pendatang' ke Tanah melayu mengula-gula pemimpin Melayu ketika itu untuk mendapat tempat dan kedudukan dalam perlombongan bijih timah, perniagaan dan mendapat tanah untuk tempat tinggal.

Ketika Anwar begitu ghairah untuk menjadi 'Perdana Menteri' dan DAP mengambil kesempatan mencucuk jarum untuk bersama membantu Anwar ketika melihat kecelaruah minda Melayu Islam.

Namun, hakikat sebenarnya Anwar sekadar 'batu loncatan' untuk mengambil kuasa dari tanghan Melayu Islam. Jika ditakdirkan pilihanraya ke-12 baru-baru ini, kerajaan Umno-Bn jatuh, yang akan menjadi Perdana Menteri bukan Anwar, tetapi sebenarnya dari kalangan pemimpin DAP.

Apa akan jadi jika kuasa negara beralih arah kepada DAP. Apakah, Pas yang turut bersekongkol dengan DAP akan dapat hak untuk menjadi Perdana Menteri dan bercakap mahu menjadikan Malaysia sebagai negara Islam boleh bersuara lagi.

Hukum alam sudah terbukti di Pulau Pinang sebagai 'sempadan pemikiran' kepada umat Melayu islam. Kepimpinan DAP yang dilihat berminda 'komunis moden' mula membuat Melayu islam yang dulu ghairah menyokong tipu daya Anwar Ibrahim, kini mula menyesal.

Pepatah Melayu berkata, telaja perahu boleh di unur , tersalah pilih pemimpin - akhirnya derita tidak sudah. Bukan terlalu mudah untuk merampas semula kuasa yang kini diterajui oleh DAP.

Eposiod terbaru, apabila Ahli Perliman Bayang Baru, Dato' Zaharin mengisthyiar keluar dari PKR dengan alasan perjuangan PKR sudah jauh lari dari 'cakap-cakap manis' sebelum ini.

PKR sudah menjadi parti yang bercorak melemahkan kekuatan dan perpaduan Melayu Islam kerana di tekan oleh DAP. DAP mengolah pendirian untuk menghapus hak keistimewaan Melayu dan bumiputra. DAP mahu menghapus Tanah Simpanan Melayu, menghapus kuasa Raja-Raja Melayu dan segala-gala hak Melayu.

DAP melontar gaya politik kopmunis untuk menghapus segala hak istimewa orang Melayu hingga kepada penggunaan kalimah Allah oleh Krisitian, kemudian atas nama Pakatan Rakyat - PKR dan PAS menyokong idelogi DAP.

Zaharin sudah keluar dari PKR dan kini menjadi wakil Bebas yang akan mendokong perjuangan Umno-BN bersama Dato' Ibrahim Ali. Hari ini, Zaharin yang berani menentang arus pemikian songsang Anwar yang ditarbiah oleh CIA Amerika dan Yahudi untuk menghacurkan Melayu Malaysia.

Esok pastinya akan lebih ramai lagi mengikut jejak Zaharin. Tunggu dan lihat. Di Kelantan,kemungkinan Ahli Perlimen Keterah, Haji Aziz Kadir, juga akan membuat pengumuman yang sama.

Malam Sabtu kelmarin, Timbalan Ketua PKR Perlimen Ketereh - 'Mokhtar' mengistisyar diri di Kedai Kadok keluar beramai-ramai dari PKR dengan menyatahkan kesilapan dalam menilai pemimpin.

Soal maruah Melayu digadai oleh Anwar, soal isu Kalimah Allah yang dihalalkan oleh Anwar untuk digunakan oleh Gereja kristian, lebih-lebih lagi dalam soal isu liwat yang amat memalukan.

Kali ini jelas isu liwat, bukan lagi satu konspirasi kerajaan. Jika konspirasi kerajaan - ia bukan satu cerita sama yang sebahagian besar rakyat tidak boleh terima dari segi akal kerana kononnya Anwar seorang tokoh pejuang Islam.

Tetapi, kenapa isu liwat ini berulang sekali lagi - jika mahu dikatakan konspirasi kali kedua. Tidak mungkin Saiful akan membuat fitnah sebegitu rupa kerana Anwar memberi Saiful segala kemewahan sejak berdampingan dengan Anwar.

Sebenarnya, tembelang Anwar kian pecah. Anwar bukan pejuang bangsa Melayu dan umat islam, tetpai sebenarnya untuk menghancurkan kehebatan melayu islam yang sedia terhidang ini kerana terlalu mencapai cita-cita menjadi Perdana Menteri.

Di mana-mana, suara PKR semakin kelam. Semua penyokong dan orang yang bersimpati dengan Anwar sudah mula sedar bahawa - Tun Mahathir sebenarnya dicipta oleh Allah s.w.t untuk menyatakan satu kebenaran yang nyata, bahawa pempin negara ini tidak boleh dikalangan peliwat atau kaum yang paling dibenci oleh Allah s.w.t.

Ramai kalangan Ahli Perliman PKR mula terasa kesan 'diperbodohkan oleh DAP' agar mereka menjadi hamba dan pak turut, kini di tambah pula kesan dari dakwaan isu liwat yang ternampak Saiful lebih ikhlas dari Anwar Ibrahim sendiri, mula merasakan apakah masih layak mereka berketuakan 'kaki liwat'.

BerKETUAkan kaki liwat, bermakna sengaja menempah bala dari Allah s.w.t untuk terus menyokong perkara 'haram'. Hakikatnya, Islam mengajur kebaikan dan menolak kemungkaran yang nyata.

Ketika 1001 cerita permasalahan yang di timbul oleh DAP dan sokongan kepada Anwar mula merudum gara-gara meliwat Saiful, pemimpin Pas mula sedar kesilapan mereka hingga membuat mereka menjadi sebegitu 'dayus' menjadi Pak Turut yang nyata.

Tidak terlalu lama lagi, Pas akan isytiharkan diri untuk keluar dari Pakatan Rakyat dan berdiri sendiri sebagai sebuah parti yang dulu begitu berani bercakap soal-soal Islam, berbading sekarang ini.

Kehebatan Pas bersuara hal-hal yang mencakupi isu Islam dulunya, kini mulutnya di tutup oleh DAP, malah disesatkan oleh syaitan dan iblis bertopengkan idealogi komunis DAP.

Pas tidak bioleh lagi bercakap soal Hudud, soal negara islam, soal jihad, soal murtad lagi. Tugas Pas sekarang adalah menyokong DAP untuk mengalakkan dan memperluasakan pusat judi dan pelacuran haram di setiap negeri milik mereka terutama di Selangor.

Pas kini menjadi 'pensubahat' dengan iblis dan syaitan parti DAP. Lantaran itu, sokongan terhadap pengaruh Pas mula merosot jauh apabila mereka menyokong gerakan DAP agar Gereja Katolik dihalalkan menggunakan Kalimah Allah dalam penyebaran doktrin ajaran songsang mereka untuk memurtadkan umat Islam di negara ini.

Esok - Ahad, majlis Tertinggi Pas akan bermusyarat di Kuala Lumpur untuk mengambil satu keputusan 'menghalalkan' muzakarah dengan Umno. Pas terpaksa mengambil jalan menghalalkan pertuan dengan Umno kali ini.

Alasannya terlalu mudah untuk difahami. Jika Pas bersedia berunding dengan Umno, DAP akan desak Pas. Ini satu peluang bagi Pas melarikan diri dari Pakatan Rakyat dengan alasan itu hak mereka untuk berunding dengan sesiap sahaja.

Alasan ini agak kuat untuk Pas lari selepas menyedari mereka sudah tersilap haluan hingga menjadi parti Melayu Islam yang 'dayus' kerana terpaksa akur dengan segala kehendak DAP untuk menghancurkan umat Melayu Islam.

Pada pengikiraan Pas, jika mereka tidak berkerjasama dengan Umno, kemungkinan kerusi mereka yang sedia ada di Selangor, Perak, Johor dan kerajaan Kedah akan jatuh. Tidak mustahil kali ini, Kelantan juga akan kehilangan kuasa politik bagi Pas.

Pas yang ingin bernaung di bawah kekuatan Anwar Ibrahim, mula nampak penjara Sungai Buloh sedang melambai Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri dalam sangkar kejahatan.

Tetapi, Pas mungkin belum nampak bahawa Anwar Ibrahim akan melarikan diri sebelum mahkamah menjatuhkan hukuman untuk mendapat suaka politik atas nama dianyai oleh kerajaan Malaysia.

Firasat saya, Anwar akan melarikan diri dan mendapat suaka politik. Suaka politik akan diberikan oleh rakan-rakan Yahudi Anwar dan Anwar akan menjadi 'dalang' untuk meruntuhkan kuasa ekonomi dan menghuru hara politik Malaysia dari luar.

Jika Anwar boleh mengunakan kuasa dari hubungan peribadi dengan pemimpin luar untuk mendapatkan pasport asing bagi memboleh Raja Putra melarikan diri ke luar negara, bagi Anwar pula ia terlalu mudah untuk melakukan perkara sama.

Anwar takut dengan penjara. Anwar sudah malu untuk berlakon seperti gaya dulu kala lagi ketika di penjara Sungai Buloh. ketakutan itu, ketika Saiful melapor di liwat - Anwar lari mendapat perlindungan politik di Kedutaan Turki,. MEMALUKAN.

Saiful bukan hanya sekali di liwat oleh Anwar. Kerana itu, perkataan 'LAGI' hendak di buat dan dipertikaikan oleh Karpal Singh kerana bimbang terkeluar banyak lagi pendedahan tempat-tempat lain Saiful di liwat. Mungkin di Hong Kong, Singapura dan Indonesia...

Bila terkeluar isu KY Jelly, Wan Azizah terbeliak biji mata kerana jelly yang sama diguna oleh Anwar ketika bersama dengannya. banyak lagi yang akan terdedah dan ketahuilah bahawa usaha Anwar untuk menukar Hakim tidak akan berjaya, begitu juga untuk membatalkan dakwaan kes liwat ini.

Pembicaraan Anwar akan diteruskan dengan hakim yang sama hingga hukuman terakhir dijatuhkan ke atas Anwar - yang sudah lari jauh ke luar negara dengan suaka politik. inilah firasat perlajanan hidup Anwar 'raja hipokrit' yang mahu menghancurkan bangsa Melayu islam.

No comments:

Post a Comment

Jangan Pandang Sebelah Mata