Wednesday, January 27, 2010

ZULKIFLI KULIM: ANWAR JAUH MENYIMPANG..

Biar pun ramai yang mencela Zulkifli Nordin kerana begitu keras mengkritik Khalid Samad, perlu diingat bahawa mejoriti kalangan umat Islam menyokong Zulkifli dalam kes mempertahankan Kalimah Allah ini.

Sebagai orang perjuangan tulin, biarpun terpecat dari PKR - ia tidak akan memberi kesan kepada kekuatan Zul di Kulim Bandar Bharu sebagai ahli Perliman. malah, saya percaya keberanian ini akan membuat Zul akan mendapat lebih sokongan lagi dari umat islam yang memahami inti islam sebenar.

Hari ini, jelas perjuangan Anwar Ibrahim sudah jauh tersasar. Anwar bukan lagi pembela perjuangan islam dan umat Melayu islam. Anwar kini sudah menjadi 'iblis' untuk menghancur kekuatan melayu islam dan mengadai marauh dan kesuaian islam itu sendiri.

Sikap Anwar yang beria-ia untuk membenarkan Gereja Kristian mengguanakn kalimah Allah sduah jauh dari kebenaran islam. Semalam, Anwar sekali mempertahan pendiriannya. Siapa Anwar sebenarnya mutakhir ini.

Jika Zul yang begitu beria-ioa mempertahanakn kalimah Allah mahu di singkirkan dari PKR, ia tidak memberi kesan besar. Tetapi, tunggulah waktunya bahawa PKR akan hanucr dan tenggalam bersama Pas kerana terlalu memberi muka kepada DAP.

DAP sebenarnya sudah lama ingin menggugat perpaduan umat islam. DAP sduah lama bercita-cita untuk menghancurkan kekuasaan politik Melayu islam. DAP yang encetusakan Peritiwa Berdara 13 Mei 1969 kerana mahu menghapus kekuasaan politik Melayu.

DAP kini bijak mengambil kesempatan dari kecelaruan pribadi Anwar yang begitu tergila-gila mahu menjadi Perdana Menteri untuk bersekongol menghancurkan kuasa politik Melayu islam.

DAP yang begita-vita besar untuk menghapus keititimewaan hak Melayu, tanah Simpanan melayu, bahasa melayu dan institusi Raja-Raja melayu. DAP mahu menjadikan Malaysia sebagai republik. DAP mahu menjadikan Malaysia 'Middle Malaysia' ada satu kesimbungan dari idealogi komunis yang diperjuangkan oleh Cheng Peng.

Telatah Anwar kebelakangan ini mula dikesan oleh pemimpin PKR sendiri. Lantaran itu, ramai pemimpin dan ahli YB PKR yang menjiwai perjuangan islam dan melayu mula membuat keputusan keluar dari PKR.

Sebenarnya, dalam PKR kita tidak tahu siapa sebenarnya yang memimpin. Wan Azizah yang dikatakan presiden PKR tidak ubah macam patung yang boleh diliwat oleh orang lain. Tidak tahu pula, kalau-kalau Wan Azizah pun pernah merasa permainan luar biasa Anwar. Mudah-mudahannya tidak berlaku ke atas Azizah.

Namun, kes liwat kedua yang terbukti jelas ini memberi kesan besar dalam kehidupan Azizah dan anak-anaknya. Apa lagi yang ingin dipertahankan jika Saiful Bukhori sendiri yang diliwat oleh Anwar sudah pun bersumpah laknat, sedang Anwar masih beria-ia untuk menipu rakyat beliau tidak bersalah.

jika Saiful begitu kuat mempertahankan keyakinan belaiu memang di liwat oleh Anwar hingga sanggup bersumpah laknat, kenapa Awar tidak berani bersumapah yang sama di mana-mana masjid. Jika Anwar tidak bersalah, kenapa harus takut ke penjara lagi.

Tiada siapa akan memfitnah Anwar kerana Anwar bukan memberi kesan pun dalam menganggu gugat kekuatan Umno. Jika Anwar hebat, kerajaan pusat pimpinan Umno-BN sudah jatuh dalam pilihanraya umum ke-12 lalu.

Tetapi, Allah masih sayang perjuangan Umno-BN yang lebih ikhlas dalam membina kemajuan umat islam. Kecelaruan yang berlaku dalam pilihanraya umum ke-12 lalu sekadar satu perbandingan yang ditetapkan oleh Allah untuk rakyat menilai siapa yang lebih benar.

Anwar adalah manusia yang penuh hina dina kerana hidup dengan penuh dendam. Airmukanya tidak menampakkan ada siar cahaya ilahi. yang ada cuma gambaran kehinaan, kepura-puraan alim atas nama ajaran islam.

Kin, Anwar sudah tidak pikir soal kalah menang dalam piliharaya umum ke -13 lagi. Anwar sudah mula terasa bahawa PKR akan kalah teruk nanti. Justeru itu, yang ada dalam otak Anwar sekarang cuma mahu melihat Malaysia huru hara dengan melambung sintimen perkauman.

Ketahuilah, menejlang pilihanraya umum nanti - Anwar akan lebih lantang bercakap bahawa semua bangsa di negara ini tidak akan ada siap yang mendapat perlindungan 'istimwewa'. Melayu, Cina India akan mendapat hak yang sama dan boleh guna apa saya kalimah Allah.

Tidak mustahil, esoknya masjid pun boleh digunakan oleh orang kristian untuk bribadah hari Ahad atas dasar kelimah Allh pun boleh digunakan. Orang gila kuasa akan bercakap apa sahaja dan itulah Anwar Ibrahim.

Oleh itu, zul dari Kuli perlu meneruskan perjuangan membela kebenaran bahawa kalimah Allh bukan bolerh dipersendakan oleh ajaran lain. jangan kerana berpolitik kita mahu menjual nilai agama islam dengan sebegitu murah.

jika kit abenar pejuang Islam, merengkok dalam penjara pun kita kita takut asalkan syiar Islam terus tidak dihina. Atas nama perjuangan yang benar, di pecat pun tidak perlu ditakutkan. Atas nama islam, kalah dalam piliharaya pun kita tidak gusar kerana Allah lebih tahu perjuangan suci dari hati yang bersih.

kenap panggil Zulkifli untuk diadili, kenapa Khalid yang jelas mula mengkhianati ajaran suci islam bebas begitu sahaja. Apakah umat islam sudah memaafkan Taslima.

bangkitlah melaui Islam untuk bersatu. Sampai bila kita haruis terus diperbodohkan oleh orang politik yang kini sduah sanggup mengadai maruah ajaran suci Islam yang mentauhid Allah demi kepentingan politik murahan mereka.

Jangan jadikan malaysia yang serba mewah, aman dan makmur ini huncur dengan perbuatan munafik Anwar dan pemimpin Pas lain yang beritu beria-ia mahu menjaul Kalimah Allah atasa dasar permufakatan dengan DAP. Malu kita malu sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

Jangan Pandang Sebelah Mata