Thursday, July 1, 2010

PKR HURU HARA DI SELANGOR & ANWAR PELOBI YAHUDI

Berlaku dua perkara besar dalam satu masa. Pertama soal pergolanakn politik PKR di Swlangor dan kedua adalah Anwar memohon maaf kepada Yahudi. Semuanya di atur oleh Anwar Ibrahim sebagai ketua pakatan pembagkang.

Isu pergolakan PKR di Selangor apabila Khalid Ibrahim selaku Pengerusi PKR yang kini dipecat oleh Anwar dan diganti oleh 'kekasih' gelapnya, Azmin Ali bukan satu perkara luar biasa sebenarnya.

Pergeseran itu segaja di atur oleh Anwar kononnya, Khalid gagal mengurus soal kepimpinan PKR dan Azmi paling layak - cuma satu wayang yang dicipta untuk mengelak dari rakyat membicarakan soal Anwar memohon maaf kepada Yahudi.

Antara Khalid, Azmin dan Anwar sebenarnya tidak ada pergeseran. Khalid cuma dijadikan 'kambing hitam' untuk rakyat membincangkan seolah-olah berlaku pergeseran dan Khalid mula ditolak oleh Anwar.

Jika Anwar tidak senang dengan Khalid, Anwar ada hak untuk melucutkan kedua-dua jawatan termasuk Menteri Besar Selangor dan memberi kepada Azmin. Itu tidak akan berlaku kerana Khalid masih diperlukan oleh Anwar untuk menghancurkan ekonomi Selangor.

Semalam, Selangor sengaja membuat satu perjanjian membersih Sungai Klang dengan nilai RM50 billion, satu angka yang begitu memeranjatkan. Apakah Selangor memiliki wang sejumlah itu untuk tempoh konsesi perjanjian berjalan bagi membayar kepada kontraktor.

Sebenarnya, jika dilihat kepada perjanjian itu - kerajaan Selangor mula merasai bahawa selepas pilihanraya ke-13 nanti, kerajaan PKR_DAP akan jatuh kepada BN semula.

Pwer4janjian RM50 billion ini akan disemak semula dan akan dibatalkan oleh kerajaan BN baru nanti dan kes ini akan berakhir di mahkamah dengan saman mungkin mencecah billion oleh syarikat konsesi membersih Sungai Klang itu.

Syarikat yang mungklin ada hubung kait dengan 'orang tertentu' dikalangan pemimpin PKR Selangor itu nanti akan memdapat habuan percuma jika perjanjian terbatal nanti.

Semua perjanjian itu adalah tunjuk ajar dari Penasihat ekonomi yang hebat dan pernah bersekongkol dengan Yahudi Soros menghancurkan ekonomi negara dalam sekelip mata.

Siapa kata Anwar hebat mencatur ekonomi negara. Anwar cuma manusia bercakap besar dan serba tahu. Manusia yang nombor satu becakap bohong di Malaysia adalah Anwar.

Pergolakan di Selangor menjadi fokos perbincangan penganalisis politik, termasuk kaum akademi dari semua Universiti. Semua melihat kepimpinan PKR Selangor berpecah dan Khalid seakan mula dipinggirkan untuk mengurus politik Selangor.

Sebenarnya, semua itu begitu bijak di atur oleh Anwar kerana bimbang pristiwa 'permohonan' maaf Anwar kepada kuasa Yahudi ketika kunjungan ke Amerika Syarikat pada 23 - Jun lalu terdedah.

Sememangnya, sejak awal lagi saya mengatakan Anwar memang Ketua ejen Yahudi untuk kawasan Asia Pasifik. Anwar juga diberitanggungjawab untuk mempengaruhi dunia Islam agar akur dengan segala kehendak Amerika yang dikawal oleh Yahudi.

Anwar terpaksa memohon maaf kepada Yahudi kerana dakwaan 'pencerobohan zionis' selepas berlaku rampasan kapal kebajikan dunia ke Gaza pada 31 Mei lalu. Sembilan warga Turki dibunuh oleh komando Yahudi Isreal.

Demi menarik perhatian rakyat Malaysia konon Anwar adalah pemimpin negara yang begitu anti-Yahudi, Anwar begitu beria-ia mengecam YahudiIsreal. Akhirnya, Anwar diberi amaran oleh Yahudi yang berpengkalan di Amerika Syarikat untuk menarik balik segala sokongan kewangan dan gerakan politik Anwar.

Anwar yang selama ini dibantu oleh Yahudi, ketakutan dan terpaksa berlepas ke Amerika untuk berlutut meminta maaf kepada Yahudi.

Manusia seperti ini sememangnya layak untuk berkawan dengan DAP yang sejak dulu untuk menghalau Melayu hingga tercetus Peristiwa 13 Mei 1969. Manusia seperti Anwar ini memang terlalu layak untuk bersekongkol dengan Pas kerana berperangai macam Yahudi yang suka mengkafirkan islam dan menghina umat islam.

Anwar mendakwa APACO sebagai ejen perniagaan Yahudi yang diberi peluang kerajaan untuk menjayakan gerakan 1Malaysia. Yahudi itu juga yang membiayai sumber kewangan mengerakkan aktiviti PKR, selain membiayai segala perbelanjaan pilihanraya kecil dan Umum sebelum ini.

Anwar adalah sahabat baik Soros yang memberi segala maklumat untuk menghancurkan ekonomi negara. Niat Anwar adalah untuk menjatuh dan memalukan Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri kononnya tidak bijaksana mengurus ekonomi negara.

Anwar gagal dalam perancangannya kerana Mahathir berjaya menangani semua itu, biarpun Anwar begitu tergesa-gesa untuk memimjam dari Dana Yahudi - IMF dan Bank Dunia.

Anwar anggap perancagannya akan berjaya untuk menyingkir Mahathir dan bertakhta sebagai perdana Menteri. Tetapi, Allah s.w.t lebih berkuasa untuk memilih orang beramanah menerajui negara.

Sebab itu, samapi hari ini Anwar begitu 'moroyan' kerana tersingkir dari jawatan yang selema ini begitu berjaya memberi kekayaan kepada dirinya sendiri serta kunco-kunconya bergelar jutawan.

Anwar sememangnya ajen Yahudi. Inilah yang Pas pilih untuk berkawan. hakikatnya, inilah qoda dan ketentuan Allah s,w,t bahawa orang yang berjiwa jahat hanya layak berkawan dengan kunco-kunco yang berjiwa jahat juga.

No comments:

Post a Comment

Jangan Pandang Sebelah Mata