Thursday, June 3, 2010

ISREAL KETAWA - AMERIKA TERSENYUM KETIKA DUNIA MENGUTUKNYA

Sebenarnya, bukan satu kejutan jika Isreal menyerang dan membunuh 19 rombongan pencinta keamanan untuk menghantar pelbagai bentuk barangan ke Gaza, Plastine.

Rakan saya, Shamsul Kamal turutu serta dalam rombongan kapal ke Gaza. Mungkin Allah s.w.t masih melindunginya dari 'gerah' ketika 12 rakyat Malaysia sudah ditawan Isreal.

Siapa kata Isreal tidak jahat. Hakikatnya, ini bangsa paling jahat atas muka bumi Allah s.w.t.

Saya tidak terkejut apabila tersiar berita tentera Isreal menyerang rombongan misi kemanusiaan itu. Tetapi, saya akan terkejut jika Isreal cuma merestui penghantaran bekalan itu hingga sampai ke Gaza.

Kekejaman Isreal sejak sekian lama, belum mampu dibenteras hancur. Seolah tidak ada kuasa untuk menghancurkan Isreal.

Amerika yang mendakwa polis dunia dan akan bersikap campur tangan dalam segala hal di seluruh dunia, tetapi tidak dengan Isreal yang disifatkan sebagai adiknya.

Shadam Hussin yang didakwa melakukan pembunuhan ke atas kaum Kurdis akhirnya hancuru ditumpaskan oleh Amerika. Tetapi, Isreal sejak kelahiran negara itu sudah membunuh jutaan manusia dan menjadi pemusnah negara Arab lain.

Oleh itu, mengutuk dan berdemotrasi untuk membuktikan kemarahaan ke atas Isreal, cuma diketawakan oleh Isreal. Isreal dalam ketawa mereka menuduh semua yang berdemotrasi itu sebagai 'anjing-anjing bodoh' yang cuma tahu menyalank bukti, bukit tidak runtuh - suara pula yang hilang.

Entah beribu kali demotrasi dan kutukan dunia ke atas Isreal, tetapi negara zionis itu tetap maju dan hidup aman damai hingga kini.

Jika benar bencikan Isreal - himpunkan segala pahlawan yang terpekit telolong di setiap sempadan negara Isreal. Biar perang jihat sebanar berlaku sekali seumur hidup bagi menghancurkan Isreal secara keseluruhannya.

Isytihar sahaja perang ke atas Isreal dan satu segala tenanga dan kekuatan tentera bagi menghancur negara paling jahat di dunia itu. Selagi Isreal wujud, negara di sebelah sempadannya tidak akan merasa aman damai.

Kepada Isreal, kemahuannya adalah satu - luaskan jajahan takluk Isreal dan keseluruhan dunia Arab harus tunduk dan bersujud mengikat arahan mereka. Inilah cita-cita besar Isreal selagi hayatnya masih ada.

Amerika juga tidak mampu bertahan jika seluruh dunia Arab berhimpun dan mengisytihar perang ke atas Isreal dan bantuan dunai Islam lain.

Jika dunia Islam bersatu dan menghantar tentera jihat cuma 2000 orang dengan kelengakapan cangih yang ada - apakah Isreal akan kekal di bumi ini. Jika ini berlaku, tidak mungkin Amerika akan menghantar tentera dan berperang untuk menakluk seluruh bumi Arab.

cuba langksana misi terakhir untuk menghapuskan Isreal. Ini lebih afdal dari berdemotrasi yang membuang waktu. Jika ini berlaku, lebih ramai sukarelawan perang akan berjuang tanpa bayaran.

Kebenaran dari peringatan Al-Quran memang benar bahawa bangsa Yahudi memang jahat dan beririhati keatas dunia Islam. Justeru itu, ketika Hitler mengkaji al-Quran yang masih bertulis tangan di kubu perangnya, arahan membunuh Yahudi dilakukan di segenap tempat bahawa jajahan Jerman dalam Perang Dunia ke ll.

Hitler lebih arif, jika Yahudi dibiarkan hidup - pasti mereka akan menjadi bangsa yang akan mengusai segenap pelusuk dunia dan ekonomi dunia. Akhirnya, hari ini dengan bilangan yang begitu sedikit - Yahudi menjadi penguasa percaturan politik dunia dan ekonomi kapitalis dunia.

Cukuplah berbahasa dengan Isreal. Hari ini, bahasa yang paling berkesan adalah bahasa perang untuk mengajar kejahatan.

No comments:

Post a Comment

Jangan Pandang Sebelah Mata